Rozpoczyna się największa kampania marketingowa w historii marki

16 marca 2011 roku, międzynarodowy producent sprzętu sportowego, marka adidas, zaprezentuje swoją najnowszą globalną kampanię reklamową. Po raz pierwszy w historii marki, obejmuje ona wszystkie brandy: adidas Sport Performance, adidas Originals i adidas Sport Style. Jest to najszerzej zakrojona oraz najbardziej zróżnicowana kampania w historii!

Działania reklamowe ukażą szerokie spektrum dyscyplin sportowych oraz środowisk, w których marka adidas uczestniczy, połączy świat sportu, muzyki i mody. W naturalnym środowisku przedstawi ambasadorów marki: gwiazdy piłki nożnej Lionela Messi’ego
i Davida Beckhama, gwiazdę NBA Derricka Rose’a, ikonę pop Katy Perry, a także drużynę skateboarding adidas oraz wielu innych. Kampania ma na celu pokazać, że niezależnie od tego co robisz, dajesz z siebie wszystko.

„W ciągu ostatnich dziesięciu lat udało nam się prężnie rozwinąć markę adidas wraz z jej brandami: adidas Sport Performance, adidas Originals i adidas Sport Style. Jesteśmy dumni z tego, że możemy przedstawić je w całej okazałości w jednej globalnej kampanii” – mówi Erich Stamminger, członek zarządu odpowiedzialny za rozwój marki adidas. „All adidas” to największa kampania, jaką kiedykolwiek realizowaliśmy. Koncepcja kampanii wykorzystuje różnorodność marki: od kortu tenisowego po wybieg, od stadionu po ulicę, dajemy świadectwo wiarygodności firmy adidas” – dodaje Stamminger.
Wyreżyserowana przez Romaina Gavrasa kampania opiera się o 30 i 60-sekundowe reklamy telewizyjne i kinowe oraz o rozszerzoną, 2-minutową wersję on-line. Odbiorcy mogą kontynuować dialog z firmą adidas, za pośrednictwem portali społecznościowych, np. Facebooka, który posiada już ponad 10 milionów fanów. Zamieszczane są tam codziennie ekskluzywne materiały, takie jak informacje o nowych produktach, konkursy czy bilety na koncerty Katy Perry!
Ponadto, kreacja materiałów będzie obejmowała mobile marketing, handel detaliczny, eventy oraz wielkoformatowe wydruki.

Globalną kampanię adidas zaprojektowała i wyprodukowała Agencja Sid Lee, z siedzibą w Montrealu. Sid Lee została zatrudniona jako agencja reklamowa dla lifestylowej linii adidas Originals z początkiem 2008r., opracowała kampanie w latach 2009 i 2010. W 2010 roku, Sid Lee została ogłoszona jako wiodąca agencja dla całej marki adidas.

Kampania „all adidas” będzie trwała przez cały rok 2011. Połączy środowiska sportowe, muzyczne, lifestylowe oraz świat mody w różnych wydarzeniach, które odbędą się w tym roku. Przed globalnym wprowadzeniem reklamy z bohaterem kampanii 16 marca 2011, kampania jest poprzedzona teaserami video dostępnymi na oficjalnym profile youtube.com

hastagi na stronie:

#Ambasadorzy marki adidas

Authors

Related posts

Top